Skip to main content
LinkedIn® 4 StartUps | i.s.m. LSU

LinkedIn® 4 StartUps | i.s.m. LSU

door
572 572 mensen hebben dit evenement bekeken.

Strategie, pitchen, groei, mindset, … Het ondernemerschap is een spannende rollercoaster met ups en downs. Daarom organiseren Limburg Startup (LSU) en de 7 incubatoren van LRM maandelijkse sessies waarbij er telkens ingezoomd wordt op één essentieel thema van het ondernemerschap. Zo ga je goed gewapend jouw ondernemersavontuur tegemoet.

De sessies worden in beperkte groep gegeven en gaan telkens door in één van de zeven Limburgse incubatoren.

Voor elke sessie strikte Limburg Startup een expert in zijn vakgebied. Marnick Vandebroek geeft de aftrap met een cruciale vaardigheid: jezelf en je bedrijf overtuigend pitchen. “Stand up to stand out”, zoals hij het zelf omschrijft. Want als je succes ambieert, moet je op een bepaald moment durven opvallen. Je publiek en klanten warm maken én warm houden. Zeker als je een bedrijf runt.

Prof. Dr. Pieter Vandekerkhof gaat op zijn beurt aan de slag met het ‘Value Proposition Canvas’. Een erg waardevolle tool om jouw product of dienst beter af te stemmen op de marktvraag. Misschien maakte je daar al werk van bij jouw opstart, maar de ervaring leert ons dat dit zeker bij start-ups in de loop der tijd toch wel flink kan wijzigen.

Erendiz Atez deelt vanuit zijn expertise als LinkedIn®-goeroe alle tips en tricks over LinkedIn®. Hoe bouw je daar een sterk merk uit? Wat kan je doen om er op te vallen, meer aandacht te krijgen en uiteindelijk dankzij het platform business te genereren?

Financieel expert én mensenmens Koen Martens staat dan weer stil bij de succesfactoren van je bedrijf. Wat maakt een bedrijf eigenlijk succesvol? Welke rollen zijn er nodig binnen een succesvol bedrijf? En wat moet je doen als je te maken hebt met een lege bankrekening?

In welke business je ook zit, de kans is groot dat je dagelijks Office-tools zoals Outlook, Word, Excel en Teams gebruikt. Yves Vuurstaek geeft je een stoomcursus, weg van de platgetreden paden. Webinars organiseren met Teams, efficiënt meetings plannen met externen dankzij FindTime, werkprocessen binnen je bedrijf stroomlijnen met Power Automate, … Er gaat een nieuwe Office-wereld voor je open waardoor je veel tijd uitspaart en jouw productiviteit verhoogt.

.
Ik wens deel te nemen

.
Meer informatie

Om je te registreren voor deze gebeurtenis e-mail je gegevens naar info@frend.be

Registreer met behulp van webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

 

Datum en tijd

19-03-2024
 

Locatie

Share With Friends